Z A P I S N I K (skrajšani)
15./redne/ seje Občinskega sveta Občine Lendava, ki je bila v sredo, 25.11.2020 ob 13. uri. Seja je potekala na daljavo preko spletne aplikacije ZOOM.
Sejo občinskega sveta je sklical Janez Magyar, župan Občine Lendava, ki je sejo tudi vodil do 16.08 ure, nakar je vodenje seje prevzel Ivan Koncut, podžupan občine. (predsedujoči). Pozdravil je prisotne, prav posebej zunanje poročevalce, ki se bodo seji priključili v nadaljeva-nju, med njimi dr. Evgen Torhač, predstavnik Petrola d.d. Ljubljana, ki bo predstavil program daljinskega ogrevanja v letu 2021 in podal poročilo o poslovanju in izvajanju gospodarske jav-ne službe daljinskega ogrevanja za leto 2019, kakor tudi Oskar Virag univ. dipl.inž.arh., VIRES arhitekturni biro d.o.o. Maribor in Bojan Purgo, Kota arhitekti d.o.o. Velenje, ki bosta predstavila dva bodoča projekta občine.
Seji prisostvuje tudi predsednik nadzornega odbora, Drago Baša.
Župan občine je svetnike seznanil, da se je za sejo na daljavo odločil predvsem zaradi trajajoče epidemije in kljub temu potrebe po nemotenem delu občinske uprave in nadaljnjega razvoja občine, za kar je temeljna podlaga sprejeti proračun občine z vsemi spremljajočimi dokumenti. Prav tako imajo veliko in pomembno vlogo pri delovanju občine in predvsem pri oskrbovanju občanov z storitvami gospodarske javne službe, za delovanje katerih so obvezni letni programi in katere bo svet obravnaval na današnji seji. Drugi pomembni razlog za sklic današnje seje je bil, da ni nobenih pravnih in tehničnih ovir, da se seja ne izvede na tak način, saj pravno podlago daje 4. odstavek 35. člena Zakona o lokalni samoupravi, za izvedbo pa so zagotovljene tudi vse tehnične komponente, tako da se seja po moji oceni lahko zelo kvalitetno in uspešno izvede. Ob tem je tudi pomembno, da bo tudi današnja seja potekala po določilih Poslovnika občinskega sveta, saj je tudi ta seja redna seja, s tem, da člani sveta na seji sodelujete izven sedeža občine s pomočjo informacijsko – komunikacijske tehnologije, ki omogoča razpravo in glasovanje na daljavo.
Seja se snema z zvočno in avdio-video snemalno napravo, po postopku ki je določen v 48. členu Poslovnika občinskega sveta Občine Lendava, snemanje take seje pa zahteva tudi 4. odstavek 35. člena Zakona o lokalni samoupravi.
Nato je predsedujoči pristopil k ugotavljanju sklepčnosti seje. Sklepčnost se ugotavlja z preverjanjem vključenosti svetnikov v aplikacijo ter slikovno preko kamere.
Seji sveta do 4. točke dnevnega reda, to je do 16.08 ure prisostvuje vseh 19 članov sveta, s tem, da se je Igor Kulčar seji pridružil ob 13.10 uri in je sejo ob 17.17 uri začasno zapustil ter se seje ponovno udeležil ob 17.40 uri.
Ob 16.08 uri je sejo zaradi smrtnega slučaja v družini zapustil Drago Nađ in se seja nadaljuje s prisotnostjo 18 članov sveta.
Seji sveta so prisostvovali še javni uslužbenci občinske uprave
-dr. Mihael Kasaš, direktor občinske uprave
-Jasna Bračič-Szabó,
-Bojan Petrijan,
-Renata Torhač,
-Tanja Šimonka, od 4. točke dnevnega reda,
-Danijela Levačič, do 4. točke dnevnega reda,
-Tatjana Györköš Litrop, do 5. točke dnevnega reda.
Sejo preko spleta spremljajo tudi mediji.
O sklicu seje so bili svetniki obveščeni 4. novembra, vabilo skupaj z odgovori na še preostala vprašanja 14. seje so svetniki prejeli 17. novembra, ko je tudi bilo objavljeno gradivo seje na spletni strani občine, s tem, da so bila mnenja delovnih teles, to je odborov in Sveta za varstvo potrošnikov objavljena v petek 20. novembra 2020.
Pred sklicem seje pa so svetniki prejeli še:
-dne 23. Oktobra 2020 dodatna pojasnila v zadevi Poročila EPK 2025, -dne 30. oktobra 2020 Predstavitev postopkov priprave proračuna ter izhodišč, smernic in načrta aktivnosti za pripravo proračuna občine za leti 2021 in 2022, -4. novembra 2020 dopis Ministrstva za okolje in prostor glede sklepa občinskega sveta v zvezi s prepovedjo izvajanja frackinga na območju Slovenije in -11. novembra 2020 obrazložitev sklica in izvedbe seje glede na prejeto mnenje o sklicu seje na daljavo, ki ga je podal gospod Gjerkeš.
Nato je predsedujoči podal nekaj informacij o poteku seje in sicer, da bo osnovna tema današnje seje prva obravnava predloga proračuna občine in sicer za leto 2021 in leto 2022 ter letni programi gospodarskih javnih služb za prihodnje leto, s tem da bo pri javni službi daljinskega ogrevanja obravnavano tudi poročilo o izvajanju te službe v letu 2019. Predloge gradiv so obravnavala tudi delovna telesa, to so področni odbori in Svet za varstvo potrošnikov javnih dobrin in se bo občinski svet z njimi pri posamezni točki dnevnega reda tudi seznanil.
Na današnji seji bo zaključena tudi obravnava predloga Odloka o organiziranju in izvajanju javne službe socialnovarstvene storitve pomoč družini na domu na območju občine Lendava, obravnavani pa bosta tudi dve kadrovski zadevi, saj je dosedanji član sveta javnega zavoda Galerija Muzej Lendava in član Komisije za statutarno pravna vprašanja ter občinska priznanja podal odstopno izjavo in je bilo potrebno izvesti nadomestno imenovanje člana sveta Galerije Muzej in člana navedene komisije občinskega sveta.
Predsedujoči je podal tudi obrazložitev poteka glasovanja, ki bo vidno na zaslonu ekrana preko spletne kamere.
Vlog občanov in institucij (12. točka) na današnjo sejo ni vloženih, prav tako za današnjo sejo ni vloženih oziroma najavljenih Pobud članov občinskega sveta oziroma vprašanj (13. točka), pri 14. točki dnevnega reda pa bodo svetniki seznanjeni z aktualnimi dogajanji v občini v času od prejšnje do današnje seje občinskega sveta.
Predsedujoči je še enkrat preveril tehnično delovanje sistema, vsi svetniki so zagotovili, da sistem oziroma aplikacija ZOOM deluje.
Nato je predsedujoči predlagal, da se pred določitvijo dnevnega reda odloči o potrditvi zapisnika in sprejetih sklepov 14. redne seje z dne 07. 10. 2020 ter zapisnika 9. korespondenčne seje z dne 19. 10. 2020 v skladu s prvim odstavkom 34. in v povezavi s 50. členom Poslovnika občinskega sveta Občine Lendava
Predsedujoči je člane sveta seznanil, da so k osnutku zapisnika 14. seje, ki je bil svetnikom posredovan 14. oktobra podali pripombe:
-Stanislav Gjerkeš pri 3. (pregled realizacije sklepov OS) in 7. točki (spremembe in dopolnitve NRP), -Jožef Gerenčer pri 10. točki (CI Ustavimo fracking) in -Ferenc Horváth prav tako pri 10. točki dnevnega reda.
Pripombe so bile s predlagatelji pripomb usklajene in so kot take tudi posebej označene v zapisniku.
Predsedujoči predlaga glasovanje .
Prisotnih je bilo 19 članov občinskega sveta.
Glasuje 19 članov občinskega sveta.
Soglasno je bil sprejet
Sklep št. 244 :
Potrdijo se pripombe na osnutek zapisnika 14. seje z dne 10. 7. 2020 in sicer pri 3, 7. in 10. točki dnevnega reda.
Nato predsedujoči predlaga glasovanje o potrditvi celotnega zapisnika 14. seje skupaj s pripombami k zapisniku.
Prisotnih je bilo 19 članov občinskega sveta.
Glasuje 19 članov občinskega sveta.
Soglasno je bil sprejet
Sklep št. 245 :
Potrdi se zapisnik 14. redne seje občinskega sveta z dne 7. 10. 2020 skupaj s pripombami navedenimi v prejšnjem sklepu današnje seje.
Nato predsedujoči predlaga glasovanje o zapisniku 9. korespondenčne seje, ki je svetnikom bil posredovan 20. 9. 2020 in nanj ni bilo pripomb.
Prisotnih je bilo 19 članov občinskega sveta.
Glasuje 19 članov občinskega sveta.
Soglasno je bil sprejet
Sklep št. 246 :
Potrdi se zapisnik 9. korespondenčne seje občinskega sveta z dne 19. 10. 2020 v predloženi obliki.
Nato direktor občinske uprave poda realizacijo sklepov 14. redne in 9. korespondenčne seje. Vsi sklepi so realizirani, razen sklepa štev. 241 /fracking/, ki je v teku.
Stanislav Gjerkeš je želel podati dodatno obrazložitev oziroma dodatna pojasnila na prejete odgovore občinske uprave z dne17. 11. 2020 glede pritožbenega postopka NUSZ in izvajanja projekta Rastlinjaki, po obrazložitvi predsedujočega bo to lahko storil pri 13. točki dnevnega reda.