Gradivo je bilo objavljeno na spletni strani občine ob sklicu seje.
Obrazložitev je podana na obrazcu, ki je sestavni del gradiva.
Uvod k točki je podal župan občine in sicer da je zaradi učinkovitosti dela občinskega sveta potreben pregled realizacije sklepov in da se je vodstvo občine zaradi poteka zastaranja odločilo, da pripravi pregled sprejetih sklepov občinskega sveta za triletno obdobje, torej za leto in pol v prejšnjem mandatu ter leto in pol v tem mandatu, to je za obdobje od 16. redne seje v prejšnjem mandatu z dne 13.7.2017 do vključno 6. korespondenčne seje z dne 7.7.2020 v tem mandatu.
Obrazložitev nerealiziranih sklepov je podal dr. Mihael Kasaš, direktor občinske uprave.
Nato je predsedujoči pozval k razpravi.
V razpravi so sodelovali: Jožef Gerenčer, Stanislav Gjerkeš in Dejan Süč.
V razpravi so svetniki opozorili na še vedno aktualno problematiko, ki jo opredeljuje sklep štev. 197/2020 in podali predlog, da se v sklepu navedena okoljevarstvena prob-lematika obravnava na seji sveta najkasneje do februarja 2021, o čemer se naj na dana-šnji seji tudi odloči, da je vsekakor potrebno preveriti upravičenost porabe sredstev dodeljevanja pomoči za razvoj gospodarstva v občini (sklep štev. 83/2019) ter o tem občinskemu svetu podati korektno poročilo, da je občinski svet ob sprejemanju novega odloka NUSZ imel pripombe na določitev odmere nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča in da je s strani občanov podanih mnogo pritožb, katerih rešitev čakajo že od meseca maja 2020, zato je s strani svetnika bil podan predlog, da se poda informacija, zakaj tisti občani, ki so se pritožili na odločbo o odmeri NUSZ tako dolgo čakajo na odgovor drugostopenjskega organa, prav tako naj bo dano pojasnilo, zakaj so občani tako dolgo čakali tudi na odgovor prvostopenjskega pritožbenega organa. Zato je podan predlog, da se v Odloku NUSZ ponovno preveri pravilnost določitve odmere nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča za nepozidana stavbna zemljišča. Prav tako je bil podan predlog, da se občinskemu svetu poda obrazložitev 3. točke sklepa štev. 429/2018 in sicer kaj se je občina pogajala in kakšni postopki so sproženi v tej zadevi. Pri sklepu štev. 426/2018 pa se predlaga, da se občinski svet seznani z razlogi ustavitve projekta Izgradnje rastlinjakov na območju občine Lendava.
Nato je predsedujoči podal obrazložitev določila 5. odstavka 23. člena Statuta, ki pravi, da župan in direktor občinske uprave o izvrševanju odločitev občinskega sveta poročata občin-skemu svetu najmanj enkrat letno.
Na vprašanja iz razprave glede sklepa 429 in 426 iz leta 2018 pa bo občinski svet prejel pisne odgovore.
Predsedujoči zaključi razpravo in predlaga glasovanje.
Ob glasovanju je bilo prisotnih 19 članov občinskega sveta.
Glasuje 19 članov občinskega sveta.
Soglasno je bil sprejet
**Sklep št. 228: **
1.Občinski svet Občine Lendava se je seznanil z realizacijo sklepov občinskega sveta za obdobje treh let, to je od 16. redne seje v prejšnjem mandatu z dne 13.7.2017 do vključno 6. korespondenčne seje z dne 7.7.2020 v tem mandatu.
2.Ob tem občinski svet ugotavlja, da se sklepi večinoma tekoče realizirajo, za nerealizirane sklepe, pa predlaga, da se do njih ponovno opredeli.
3.Občinski svet soglaša, da se okoljevarstvena problematika vezana na sklep občinskega sveta štev. 197/2020 uvrsti na sejo občinskega sveta najkasneje do konca februarja 2021, kjer se morajo oblikovati konkretna stališča občine v tej zadevi, ob predpostavki, da predhodno problematiko obravnava Odbor za okolje in prostor.
4.Občinski svet nadalje predlaga, da se na vsaki seji pred potrditvijo zapisnika prejšnje seje pregleda realizacija sklepov sprejetih na predhodni seji.
5.Ta sklep velja z dnem sprejema.